Retourneren en klachten

Retourneren

Niet tevreden met je bestelling? Geen zorgen! Bij ons is retourneren geen probleem. Je hebt maar liefst 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Zorg er wel voor dat het artikel ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zit. De retourkosten zijn voor de koper. Neem contact met ons op via het contactformulier om het retourproces te starten. De haaraccessoires worden om hygiënische redenen verzegeld verpakt. Als de verzegeling is verbroken, kunnen we het artikel helaas niet meer retour accepteren. Let op: sieraden en gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet geretourneerd worden.

Klachten

Bij onze webshop staat jouw tevredenheid voorop. Ben je niet tevreden met een product dat je bij ons hebt besteld? Laat het ons weten! Je kunt eenvoudig contact met ons opnemen via het contactformulier. 

Heb je een andere vraag?

Neem gerust contact met ons op via telefoon of het contactformulier. Wij helpen je graag verder!